Ja jädrar vad bra.

image

Har klämt den på mindre än ett dygn.

Johan Theorin rocks!

~ av mimiamelie på juni 26, 2011.

4 svar to “Ja jädrar vad bra.”

  1. Åh, jag älskade den!
    Nu kan jag aldrig, aldrig åka till Öland.

    Tack för en fin blogg!

    • Har varit på Öland, och det är mycket fint på sommaren. Vintern vet jag inte och vill inte veta. Iallafall när fåken kommer.

      Tack! 🙂

      • Har du läst de andra? Det är väl lite av en serie?

      • Vissa karaktärer är kvar i alla böckerna vad jag har förstått…
        Jag har läst en till, skumtimmen. Den var så otroligt bra. Samlar mod inför att läsa blodspår också…

Kommentera

 
