Aldrig mer biskvier samtidigt som pms.

Chokladbiskvier är verkligen överjävliga att baka.
Har lyckats ta sönder elvispen och en slev på köpet. (lyckades laga båda två själv)

Jag skyller ifrån mig allt  opedagogiskt jag har kallat hushållsmaskinen anno 1975 för, i närvaro av sonen. Det var inte jag.
Sonen stod bredvid och berättade för mig att det inte hjälper att bli arg.

Nä, det gör ju inte det.

~ av mimiamelie på juni 21, 2011.

2 svar to “Aldrig mer biskvier samtidigt som pms.”

  1. Jag har också testat på att göra biskvier, visste inte att jag kunde så många svordomar… med goda blev dom till slut!

Kommentera

 
