Klickar ni på länken så gråter ni. Jag svär.

Jag lyckades stoppa det sista anfallet med att rensa garderoben.
Jag menar herremingudnånmåttamåstedetjuvaraförmanskahaenergiövertillrestenavveckan.

Jag blev sittandes i soffan med godis och förstörde hela min träning. Jahupp.
Men medan jag gjorde det läste jag denna otroligt vackra och rörande text.

Jag kan inte sluta gråta. Jag kan fan inte sluta. Usch så rörande!

Men jag måste. Imorgon är första dagen på länge som jag går på helfart i skolan.
Ska bli spännande med ny kurs (företagsekonomi så jag skulle inte tro att jag kommer få det lätt).

Men mest ser jag fram emot mina fina kursare som jag tok-saknat!

~ av mimiamelie på april 3, 2011.

Kommentera

 
