Vuxenpoäng.

Jag har blivit gammal.

Jag har planterat perenner.

~ av mimiamelie på mars 30, 2011.

4 svar to “Vuxenpoäng.”

  1. Baha! Det är inte gammalt att plantera perenner!!! 😉 Förutom att lägga pengar på skor…. så hade jag nog kunnat lägga massor med pengar på perenner om jag hade haft trädgård! 🙂

  2. Men okej då, bara för att du är så söt så får du lov att köpa lite perenner och sätta i min trädgård… 😉 Låter väl bra?!

    • Hahahaha nä du den går jag inte på…. 😉 fast jag är ju äldre än dig så det hade ju annars passat bra…. hehehe 😀

      • Du kan plantera annat här också om du vill, typ… Prästkragar eller andra blommor. Kan inte så många sorter.

        Hey, don’t blame a girl for trying. 😉

Kommentera

 
