Men det får mig att vilja gå upp i vikt istället för ner.

Sen jag gick ner på halvtid har jag blivit en junkie på dag-tv. Är fast på bland annat biggest loser australia. Inte susning om från vilket år det är, men jag känner mig som flubber sen jag slutade röka så jag gillar den kicken dom får av att gå ner i vikt. Och det är hur spännande som helst.

Och så gör jag det fatala misstaget att googla programmet och jag får reda på vem som vann. Och det var tydligen inspelat 2006. Många har gått upp i vikt igen om dom ens gick ner något.

Jaha, vad ska jag nu titta på? Sjunde himlen eller ?

~ av mimiamelie på mars 21, 2011.

6 svar to “Men det får mig att vilja gå upp i vikt istället för ner.”

  1. Lite av nackdelen med internet. Man kan inte få reda på det lilla utan får all information på en gång. Däremot så blir jag tveksam till deras vikt. Är du säker på att alla har gått upp till sin gamla vikt igen?

    • Njä inte alla, vinnaren och finalisterna förlorade ytterligare vikt och startade dessutom ett företag som hjälper överviktiga och gå ner. Men andra som varit med i just det programmet har varit nere och vänt bara… Och det gäller säkert flera i dessa program…

  2. jag är snart färdig med McLeods döttrar på dvd. hela serien… om nån är spekulant på att låna… kommer ihåg en tid för miljoner år sedan: du, ja och te i min soffa….

  3. haha ja man måste ju prioritera =D men som sagt ja e på säsong 6 av 8 så det är bara att låna hem och drunkna i nostalgi.

Kommentera

 
