Nä, jag är inte sjuk. Än.

image

”Mamma, när du behöver kräkas så säg till mig så hjälper jag dig. Klappa på ryggen och sånt. Okej?”

Jag tror att pojken är frisk, eftersom han hade gjort en egen macka med marmelad och gurka imorse.

~ av mimiamelie på mars 18, 2011.

4 svar to “Nä, jag är inte sjuk. Än.”

  1. Och så fin om naglarna Totte är…. 😉 hihihi lovely!
    Och bra gjort med rökningen! Grattis!

    • Färgen klär honom helt klart, funderar på att skaffa ett matchande grönt så har han något att variera med vid typ jul.

      Tack för pepp! 🙂

  2. Så Omtänksamt! Hoppas han fortsätter den vägen! 🙂

Kommentera

 
