Va det måndag eller?!

Har sedan tidigare vetat att jag är godkänd i min polymertenta.

Som tur är gick jag på tentavisningen.

För jag är tydligen inte godkänd. Fucking 2,5 poäng ifrån. Gormade högt och tydligt om att ledningen fyllt i fel uppgifter i registret för jag hade själv sett att jag fått poängen! Underkänd är jag, inget snack om det. Gjorde liv av det, ojade mig och svor inför två ansvariga professorer. De höll med och tyckte synd om mig och lovade att ta tag i det direkt och titta på det.

Men.

Nu visade det sig att denna bönan gjorde en höna av en fjäder. För jag hade tittat på fel kolumn och hade uppfattat ett annat arbete med tentan.

Ridå. Tur är har jag inte mer med dem att göra, förutom omtentan då. Känner mig som en Drama Queen.

~ av mimiamelie på februari 28, 2011.

2 svar to “Va det måndag eller?!”

  1. Fattar inte riktigt …. blev du underkänd ?

Kommentera

 
