Det tar på krafterna ska ni veta.

Kissnödig.
– Pallar inte gå upp och kissa. (stor blåsa)

Termosen med kaffe står och låter pga undertryck och har gjort så i 2½ timme.
– Palla skruva av locket när den står 1,5 meter ifrån mig. För långt att böja sig.

Mjölken står framme på bordet och har gjort så sen minst 3 timmar tillbaka.
– Den står bredvid termosen med kaffe. Need I say more?

Fryser om fötterna.
– Orkar inte ta en filt från andra sidan soffan. Då måste jag lyfta på laptopen. Och det är jobbigt. Nödlösning med att stoppa in dem under kudden på soffan.

Har smink utkletat i ansiktet.
– Kliat mig i ansiktet förmycket, men jag orkar inte tvätta bort det. Jag har snart gnuggat bort allt ändå.

 

Så mycket krafter tar det från mig att träffa ett företag och visa upp mina älsklingar som möjligtvis snart kommer i produktion.
(här får ni associera fritt om vad jag pratar om)

 

~ av mimiamelie på februari 21, 2011.

Kommentera

 
