Nog inte bra.

Jag har inte riktigt vant mig vid det här med min nykomna citrusallergi än.

Imorse vid frulle-buffén så drack jag ett glas apelsinjuice utan att reflektera över det. Förrän efteråt. Men det var gott…

Nu sitter jag och väntar på att gå på planet på Arlanda och goffar i mig en påse gott och blandat. Med nästan enbart gula och oranga bitar i.

Om sisådär 3 timmar kommer jag klia ihjäl mig om jag inte kommer hem och får i mig ett piller.

(och bara för det känner jag hur det börjar klia på halsen nu)

~ av mimiamelie på februari 13, 2011.

Kommentera

 
