Imponerad igen.

image

Kan meddela att en billy bokhylla på 80 x 200 cm går in i en mycket liten golf.

Slog dock rekordet på vimsighet när jag stod och letade efter bilnycklarna i ca 15 min i bilen. Drog ut allt i bilen på trottoaren för jag hade ju haft nycklarna precis, men bara det att jag nog tappat dom i bilen… Ridå när jag upptäckte att dem satt i dörren, samma dörr som jag stått vid.

Och som vanligt har bilden inget med innehållet att göra. Det ser (och var) bara väldigt gott.

~ av mimiamelie på januari 23, 2011.

Kommentera

 
