För att pigga upp mig själv.

image

Och för att få lite kött på benen.
Resa bokad till möbelmässan i sthlm om ca 4 veckor.

Men. Det jag oroar mig mest för är hur jag ska hitta på Arlanda.
Jag har svårt att hitta i min hemstad ibland. Och jag kan nog inte använda min gps på flygplatsen.

Höhö. Världsvan denna bruttan vettni. Om jag försvinner vet ni var ni ska leta!

~ av mimiamelie på januari 18, 2011.

2 svar to “För att pigga upp mig själv.”

  1. Meh, det är ju supernära mig!! Hur länge ska du/ni vara uppe och hur fullspäckat är schemat egentligen? Och by the way så låter möbelmässan hur kul som helst!!

    • Kära vän! Tänkte messa dig lite detaljer och höra om eventuella luckor!

      Sen är mässan öppen för allmänheten på lördagen. 😉 Googla Furniture Fair, så får du lite input vad det handlar om! Jag messar dig imorgon!

Kommentera

 
