Får jag några men tro?

image

Ska redovisa på fredag så jag slapp gråta inför folk idag.

Klockan 18.30 har jag varit uppe i 60 timmar med endast 2,5 tim sömn.
Jag mår konstigt och somnar såfort jag sätter mig ner. Som vid en redovisning idag dippar jag till utan att märka det men fortsätter att skriva.

Efteråt läser jag

”kolla gärna att inbet. barn tänt eld på sig!”

Känns som att jag ska googla om det blir några men utav denna
brist på sömn…

~ av mimiamelie på november 3, 2010.

Kommentera

 
