Jag har skitkul om ni undrar

image

image

Inte nog med att jag har en deadline till på måndag med redovisning i projektet och en deadline i 3D-programmmet solidworks också till måndag… Så har jag fått till en tvist med företaget jag hyr min dator från och är så fort jag lusläst avtalet i begrepp att kontakta konsumentombudsmannen.
Lägg till en gräs-änka-vecka och liten kräksjuk pojke i början av veckan så får man nog ett begrepp om hur stressad jag är egentligen.

(Har även tänkt lite på; varför det inte finns konsumentombudsKvinnan?)

~ av mimiamelie på oktober 7, 2010.

Kommentera

 
