Man kan ändra sig

En tjej som själv tog aktiv ställning inför valet idag och ändrade sig.

Jag längtar tills det är över och man kan andas och leva som normal människa igen, om än med rödgrön/blå  regering.

Jag vet vad jag ska rösta på, och det är rött och kommer alltid vara det. Och jag kommer ‘kryssa Karlsson’.
(Sen att min make är förbannat snygg på alla valaffischer på stadens bussar gör ju inte min röda röst mindre röd…)

Ses på andra sidan!

~ av mimiamelie på september 19, 2010.

2 svar to “Man kan ändra sig”

  1. Jag röstade också Karlsson 😉 Men hur gick det för honom? Undrar vilka som röstade SD då alla förnekar det… Jag gjorde det i alla fall inte!

    • På onsdag kommer resultatet om vilka personer som fått röster!

      Det känns väldigt träffande att folk skäms för att de röstat SD, eller så orkar de inte ta debatten kanske! Men det är ju trots allt någon som gjort det…

Kommentera

 
