Jag går och fiskar…

Jag gömmer mig nu.

Må de som röstat in dom i riksdagen få deras högafflar i baken!

~ av mimiamelie på september 19, 2010.

4 svar to “Jag går och fiskar…”

  1. Jag håller med..! Fy, vad ledsen jag blir, för Sveriges framtid är på glid nu.. 😦 Vad har hänt?

    • Hoppas de som röstat vet att de valt in nazister i riksdagen och kommunerna, och hoppas även att SD gör bort sig något å det gruvligaste! (vilket de kommer att göra, som någon sa igår att ”de brukar inte befinna sig bland civiliserade människor och i klädda rum”)

  2. Nu måste de iallafall bekänna färg, ingen kan väl ungå att se, nu när de kommit in i riksdagen, att de inte kan någonting om riktig politik, bara släpp in dom i alla debatter så folk får höra vad de står för (och allt de inte har en aning om)så är de förhoppningsvis utrotade om fyra år.

    • Jag hoppas på det jag med, att de visar att idiotin med att ”få ut muslimerna ur sverige med morot och piska” håller inte. Bryter mot de flesta människorättsparagrafer jag känner till. (Skrämmande och på något sjukt sätt hoppas jag att Alliansen får minoritet så de inte blir vågmästare. Det eller att det blir nyval… Tyvärr!)

Kommentera

 
