Intet mycket nytt under solen… Eller jo kanske.

Har varit gräsänka hela veckan och igår kom han hem, trots att naturen inte ville det.

(Lite kolle-kaffe har hunnits med)

Vi har masat runder här hemma i ett högt tempo, jag, totte och katten.
Imorgon fyller jag år och totte är lyrisk över att han ska ge mig present, vad det är vet jag inte dock, han har tydligen fått välja det själv…

(Jag vet att det ser skumt ut, men jag kan förklara det med att vi fick en uppgift i skolan om att skulptera med realism och göra en förstoring av våra tummar. Så det är det det är. Tummar.)

(Såhär ser min ut tydligen…)

(Inte för att det syns, men jag och några kära väninnor gick på Magnus Betner när han var här och gästspelade i Landskrona. Mycket kul, mycket starka åsikter och rätt mycket starka ord men det gjorde inget för det han sa var väldigt vettigt! )

~ av mimiamelie på april 17, 2010.

Kommentera

 
