Tenta-resultat

Inte mycket dråpligt som händer just nu.
Jo, mitt tenta-resultat där jag klarade mig i 2 av 4 ämnen, de andra 2 missade jag med 0,5 p på det första och den andra med 1 p.
Känns väldigt syrligt kan jag säga. Och dråpligt.
Men jag klarade den delen som jag faktiskt inte trodde jag skulle klara, den delen där man skulle räkna Newton och densiteter.

Men jag har gjort något nyttigt som alla borde göra. Eller nyttigt och nyttigt – Livsavgörande! Jag har anmält mig till Tobias-registret, hoppas de godkänner mig! Något som jag mer än gärna kan donera är benmärg och blodplasma till sjuka människor! (Jag fick en tankeställare från en stark killes mamma, varken han eller hans föräldrar går av för hackor!)

Sen vad har jag gjort mer? Befunnit mig i snö varje dag där tågtrafiken alltid blir lika överraskade varje gång det snöar.

Är det helg snart?!

~ av mimiamelie på februari 4, 2010.

Kommentera

 
