Kan jag få låna Er röst?

Okej, jag tänker som så, bloggandet har avtagit här och jag vet själv hur ur-tråkigt det är med bloggar där man inte uppdaterar regelbundet!

Så, för att ge mig motivation och inspiration, klicka på länken längst upp i min sidebar till vänster och rösta för vad ni vill läsa om!

(Jag vet ju att ni är en heldel här så något måste vara intressant… 😉 )


(Bild lånad från vår rapport)

~ av mimiamelie på januari 19, 2010.

2 svar to “Kan jag få låna Er röst?”

  1. Angående bilden…. det är en liten multikonstnär ni har i familjen ! Bakar, borrar och inte minst, ”tomtar” året runt !

Kommentera

 
