Klockan 02.30

Okej.

Snart börjar det räknas till morgon. Om det inte redan är det?

Jag förbannar min noggrannhet, men nu är jag klar.

Sista putsningen kommer först imorgon (eller idag?), nu kan jag verkligen inte göra mer.

Är uppe i varv så jag börjar fundera på om jag ska ta och skippa sömnen denna natten.

Men de 3 timmarna jag kan få kan säkert göra något, vad är jag dock osäker på.

Vi kommer bli godkända, det tror jag. Men varför kunde vi inte få VG på det? (Jag tycker att jag förtjänar det.)

~ av mimiamelie på december 16, 2009.

2 svar to “Klockan 02.30”

  1. Kram Höna-Pöna! Känner du att nu när det bara är lite ”piffing” kvar, så snart ….. ledigt o julmys !

  2. Jag är också helt övertygad om att du är värd VG!

    Förresten din man var och handlade med er son häromdagen och jag såg dej som liten i honom…
    Lilla söta Mimi som brukade smyga sej in på mitt rum 🙂
    Kram!

Kommentera

 
