Läsvärt inlägg

När jag läser detta inlägget kommer jag att tänka på flera olika händelser. nog att barnen själva kanske väljer något med genus i sig, men låt de iallafall inte börja döma andra barn och senare i livet medmänniskor.

Jag anser att totte kommer bli en vuxen som accepterar andra när han vill (och kan) pröva en rosa tyll-klänning utan några större problem.

Lägg av med att placera barn i fack där de börjar döma andra!

~ av mimiamelie på november 14, 2009.

Ett svar to “Läsvärt inlägg”

  1. Åh, jag blev så förbannad när jag läste det inlägget..! Jag följer oxå ketchupmamman, hon är störtskön..! 🙂 Men det här inlägget fick en verkligen att tänka till.. Nu har ju inte jag världens ”tjejjigaste” dotter, men vafaan.. Ursäkta min franska.. Inte ska då hon iaf växa upp å tro att det är skillnad. Fast, skillnad är det ju, men inte på det sättet som ketchupmamman beskriver. Råsa tyllklänningar till alla som vill!

    Hoppas allt är bra med er å så.. Skolan går bra? *massa kramar*

Kommentera

 
