Jag skäms lite…

…över att ha hållt er på alster i en vecka nu.

Jag valde ProduktDesign, och helt rätt enligt vad jag kan erfara nu!
Jag trivs som fisken i vattnet och brinner för och längtar efter nästa övning och föreläsning!
(Ni som själva har studerat på högskolan vet om att höjdpunkterna på högskolan är de dagar man är helt ledig och slipper gå till skolan)

Till råga på allt har jag gått och blivit svinigt förkyld (nä – det är inte svininfluensan) med 39,5 i feber.
Och är själv hemma med totte då maken är på kurs till fredag.

Plus i kanten är jag jag har blivit ägare till min första bil!
Liten vit Sigrid (Golf) som inte drar mycket och är i mycket bra skick.
För ett vrak-pris. Härligt!

(Nu känner jag mig väldigt vuxen, bara vovven och villan som fattas.)

(Hrm… det ska inte stå alster. Det ska stå halster. Språkbruket tåls att funderas över…)

~ av mimiamelie på september 8, 2009.

Kommentera

 
