Vi är BF ikväll och vad gör vi?

Hade önskat att jag hade min mobil för då hade jag kunnat mobil-blogga lite under helgen iväg. Fast, kommer vara upptagen med fina Mita med Nova på söndag och just det… Ska ju på bröllop imorgon. (Hoppas jag inte kommer vara alltför odräglig dagen efter!)

Det lilla buset är hos farmor sen 16-tiden idag, och vi spenderar vår lediga kväll med att… äta framför tvn, titta på film och sen fotboll för honom och datorn för mig. Däremellan går jag med håret på rullar och packar och stryker. Känns som ett stereo-typiskt förhållande.

Nä, om man skulle gå och lägga sig, taxin kommer kl 05.45 imorgon. Tror knappt jag vet var jag har min röv då!

n717702966_782441_7434

(Vi för precis ett år sen på söndag!)

~ av mimiamelie på juli 24, 2009.

Kommentera

 
