Jag upptäckte en sak igår

Att ens vit/beiga byxor blir fläckigt gula om man har glömt en post-it lapp i fickan när man tvättar dom. Lite gnugg på byxorna sen är det borta igen. Phew.

Hos läkaren blev det inte sagt så mycket igår, inget världsomvälvande resultat direkt. Eller jo, mina prover var normala. (Bra, då har jag inte MS, ha!) Han hänger upp sig på att mitt vänstra ben från knät och neråt inte har lika mycket känsel som det andra. Jag vill hävda att jag behöver hjälp med smärtan, men jag tror att det kommer på köpet. Remiss vidare och så nästa tid snart förhoppningsvis.

Inget direkt ös på jobbet, att det är semestertider märks väl. Nä, om man skulle återgå till att rulla tummarna…

(nästa vecka kommer antagningsbeskeden från högskolan, jippie!)

~ av mimiamelie på juli 3, 2009.

2 svar to “Jag upptäckte en sak igår”

  1. Men vaddå antagningsbesked?? Ska du inte fortsätta på mäklarutbildningen?

    • Troligen kommer jag gå kvar, bara det att jag vill kolla runder på sådana utbildningar som jag verkligen drömmer om, typ kreativa yrken. Bara för att se om jag har mäjligheten att välja!

Kommentera

 
