Lila nagellack och neongult hår…

Gårdagen var riktigt trevlig, jag gick därifrån med spiderman-plåster, neon-gult hår och lila nagellack. Fråga mig inte hur det hände, men kul hade vi under tiden! 😉 hemkomst vid 4 på morgonen, mör och god!
Jobb imorgon och jag ser fram emot det! Tanken på att återvända till något varje dag och prestera något, något annat än föreläsningar och uppgifter! Sen är det klart en stor bonus att jag kan släppa det när jag går hem, och inte ha pressen av att jag behöver läsa något till nästa dag. Ska som sagt bli trevligt att träffa alla där nere och titta på hallarna igen! 🙂
Kvällen har spenderats i svenssons tecken, fotbad samtidigt som jag spelat bingolotto…
Såklart vann jag inget!

~ av mimiamelie på juni 14, 2009.

Kommentera

 
