Ullareds resultat

Resultatet av ullared blev 2000:- fattigare, massa kläder, och campingsaker och annat bråte till hela familjen rikare.

Jag hade stegräknare på mig, och gick 2,5-3 km därinne… det är vad jag går på en hel dag annars. Men det var lagom mycke folk, det var nog bra att vi kom dit tidigt på morgonen! Sen dessutom jobbade jag efter en ny strategi denna gången, jag räknade och prickade av allt, dvs jag hade stenkoll på det som låg i vagnen.

~ av mimiamelie på juni 1, 2009.

Kommentera

 
