Ang hemtentan

Det blev ett snabbt meddelande till er imorse, nu har jag mer tid…

Som sagt, klarade tentan med 1p marginal, och jag är så otroligt glad för det! Det var väldigt många som inte klarade det, även de som man trodde skulle klara det… ca 65% klarade det, det borde vara 70% för att alla ska vara nöjda. Det mest överraskande var nog att istället för kompletterande uppgifter så kommer det att bli en salstenta den 28 Augusti, dvs bara lagtext som får följa med. Så… Man har glömt bort det tills nu, nu ska man lära sig det utantill? Jag är glad att jag har ytterligare 7,5 hp!

Ekonomin tenteras på fredag och jag kommer nog köra, (där finns en promilles chans till att jag klara det) så jag är inställd på omtenta i höst-. Men det känns lugnt, då har jag tid att läsa allt över sommaren, i lugn och ro och hinna uppfatta något också…

Nä, dags för en liten (sen) promenad. Godnatt på er! (Och för guds skull, njut av värmen!)

~ av mimiamelie på juni 1, 2009.

Kommentera

 
