Oroande besked?

Då har jag varit hos läkaren med min ömma hud, och han mumlade om någon neurologisk skada, något som jag känner mig främmad mot… Dock visade det sig att jag känner mindre smärta och beröring på mitt vänstra ben, där smärtan ofta kommer. Jag blev paff, har aldrig tänkt på det så…
8 provrör blod fick jag ge som förhoppningsvis ska visa vilken sort jag lider av, och om det besvärar mig mer, skickar han mig på utredning.
Lite smärtstillande fick jag oxå. En rolig grej, han bad mig lyfta mitt höger ben, jag lyfte vänster…
Sa jag att jag har svårt med höger och vänster fortfarande?

~ av mimiamelie på maj 29, 2009.

2 svar to “Oroande besked?”

  1. Hur länge och ofta har du ont? Har ibland nått liknande men vill inte riktigt kännas vid det…..men har det inte så ofta. Hoppas ditt inte är nått, men sen kan det vara skönt och få nått besked.

    • Jag har ont till och från, har haft det så i några år nu… Men först nu har jag ställt mig undrande till vad det var, och så får man ett sånt svar… Paff blir man! Sök om du känner dig orolig, lika bra ifall att! Kram!

Kommentera

 
