Jag lyckas igen

Idag var vi ute på ett evenemang i stan och totte fick en helium ballong. När vi satt och fikade släppte fästet på ballongen och han tappade den. Jag mitt nöt började leta på golvet, dum som jag är. Lite ”blond” är jag allt!

~ av mimiamelie på maj 16, 2009.

2 svar to “Jag lyckas igen”

  1. Tror inte det behöver vara hårfärgen för för jag känner mig ofta väldigt blond jag med och mitt hår är på gränsen till svart! 😀

    😉

    Kramar (o tack för skrattet)

    • Varsegod för skrattet, jag bjuder gärna på mig själv. 😉 Men tro mig, jag kände mig mäkta dum! (Men skönt att jag inte är ensam om det! 😉 )

Kommentera

 
