Tidig kväll ikväll.

Jaha, totte sov inte idag på dagis vilket resulterade i en liten tapper kille som somnade vid matbordet och lades för natten vid 18-tiden. Jonas är iväg och upplever nostalgi med nåt synt-band i Malmö och jag är nu själv här.

Frågan är vad man ska göra? Förskolans dag snart och totte kommer vara utklädd till katt. Så då får man sy en svans och öron. Men jag har inget tyg så jag dissekerar två bodies som bara legat och skräpat, vit svans med vita öron och svart kropp. Funkar. 🙂 Dock vet jag inte hur jag ska fästa öronen, lutar åt att de blir fastsatta på en keps…

Försöker även få tag på min mor, så jag kan få en aning om när/om jag ska jobba i sommar… Hade varit trevligt att få jobba och tjäna pengar! (Har fortfarande inte avbokat paris, villintevillinte. Kanske en gnutta hopp om jag får jobb och därav pengar?)

~ av mimiamelie på maj 11, 2009.

Kommentera

 
