Det blev en svans…

… och sen började orken tryta. Dock såg den ut som något helt annat i ostoppat tillstånd…
Har jag nämnt att jag har snuskig humor?
Men jag får lägga band på mig, det handlar om min sons utklädnad till dagis.
Öronen får  vänta till imorgon.

Imorgon är det uppe med tuppen, dock inte till skolan. Utan till tandläkaren där jag kommer få höra det vanliga om vikten av god munhygien. Ta bort lite smärtsam tandsten, som jag fått efter att jag fick totte och saliven förändrades. Jag tar inte hand om min mun som jag borde. Eller nåt. (Helt enligt min något uppstoppade tandhygienist)

Hemskt vad jag har blivit avig, nog dags att arbeta lite på min attityd.

Tills dess: Godnatt!

~ av mimiamelie på maj 11, 2009.

Kommentera

 
