Frågan är om jag lärt mig något?

Då var man färdig och har förhoppningsvis visat att jag lärt mig något. Hyfsat svåra och kluriga frågor, mycket velande har det blivit och det framgår nog av min text. Jag har suttit 8-15 igår och sen 22-01.30 och vidare 08-14 idag. Bara hoppas att han är snäll när han rättar…

Har lyckats sträcka mig i ljumsken dessutom, är fortf öm efter lördagens överraskning och har på något sätt kommit åt och vridit musklerna igen. Mindre trevligt och det minimerar chansen för lite roligt ikväll…

Enligt mångas utsago är det fint väder ute, jag vet inte då jag suttit inspärrad de senaste timmarna hos hulda, men det är avsevärt många som käkar glass utanför.

Nåt måste jag fira med ikväll, att denna tentan är över, om det inte blir en tripp till malmö så blir det iallafall en cosmo hemma? Dock fasar jag inför måndag, då det är start för ”Ekonomisk Redovisning och Räkenskaps Analys”. Det skulle kunna skrämma ett småbarn…

~ av mimiamelie på april 24, 2009.

Kommentera

 
