So far so good

Hemtentan går hyfsat, hemma några timmar för att J är på möte, sen bär det av till hulda igen för mer skrivning.

Har hittat en felskrivning och några fällor, men har undvikit de jag har märkt.Inlämning senast fre kl 23.55.

Här hemma är det sjukstuga fortfarande, Totte är förkyld med rälig hosta så det är lugna puckar här hemma. Men det kommer såklart lagom att jag oxå börjar känna mig krasslig, så det blir att snabba mig på med de sista frågorna innan jag helt går in i dvala…

Plus att dvdn verkar ha gett med sig, 1 år höll den… skräp.

~ av mimiamelie på april 23, 2009.

Kommentera

 
