Gissa vad presenten var för nåt?!

Gissa vad presenten var? 😉

dsc00624

Jag blev frälst och mörbultad så jag skrev upp mig till hösten!

20090418337

Och sen fick jag supergod tårta av min älskade Tina! 🙂 Med tomtebloss och allt! 🙂

Tack för en fin dag, nu laddar jag för hemtenta och fest! 🙂

~ av mimiamelie på april 18, 2009.

2 svar to “Gissa vad presenten var för nåt?!”

  1. åh vilken härlig bild.. mys att rida.

  2. […] ska jag börja med nästa vecka. Något jag gjorde förr, när jag var ung och dum. Jag gjorde det förra året, en gång. Men nu ska det bli en gång i […]

Kommentera

 
