Livet kan inte vänta

En utav de bloggarna jag har varit beroende av varje dag tog slut igår. Har följt henne i 4 månader. Sabina somnade in och det känns konstigt… En en vägs relation, jag vet allt om henne – hon vet inget om mig. Men ändå gjorde hon ett starkt avtryck, elakartad cancer till trots, hon njöt av vardagen!

Nä Sabina, Livet kan inte vänta. Tack för att du fick mig att inse detta.

~ av mimiamelie på april 1, 2009.

Ett svar to “Livet kan inte vänta”

  1. Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter ”För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar.”

    För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet ”Den jävla idioten”.

    Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.

    Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html

    Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.

    Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/

    Peter PC Carlsson

Kommentera

 
