Finns där något så vackert?

Som ett barn som slocknat på soffan? Idag är en vacker dag, även fast vi är hemma, jag och Totte, för att totte absolut inte ville bli lämnad på dagis. Eller kanske just därför det är vackert? Han behövde vara hemma helt enkelt, med mamma och mysa rundor. Och NickeNyfiken på dvd.

20090327133

200903271351

Har dock inte blivit något pluggat alls, lite ågren har jag men jag har söndag då Jonas och Totte är själva och jag försvinner och pluggar. Denna gången ska jag inte vara bakis!

Imorgon väntar tippen på vår tv-möbel som stått i garderoben i ett halvår och lite ris från kolle då hämtningen inte kommit igång där ute än. Sen bad och plask på badet med brorsönerna, låter som en heldag eller hur?

(Förresten, ska ni släcka imorgon? Det ska vi!)

~ av mimiamelie på mars 27, 2009.

2 svar to “Finns där något så vackert?”

  1. Men herregud, det är ju lilla Mimi som ligger där *S* Just på det fotot är ni fantastiskt lika och jag kan se dej ligga och sova hemma hos mamma 🙂

  2. Hej ! Tänkte jag måste kommentera Totte i soffan , men Jeneth hant visst före , Jag trodde det var du och en gammal bild du satt in här .. lika som bär på just den bilden !Roligt att se !
    Ha det bäst ! kram // INgmarie

Kommentera

 
