Övningstentan gjord – 7 dagar kvar!

Visst fanns där några fel i mina svar, var ute och surfade vi en fråga där svaret var tredskodom. Men annars gick det bra, känner mig inte alls stressad. Såklart nervös och vill  göra mitt bästa och jag kommer plugga på mer, men kanske jag ska sikta på VG och rå-plugga? Det hade varit tufft med VG i Jöken kursen…

200902082263
(Miiiina halloooooo….)
Idag har varit en underbar dag, en eftermiddag med Totte på gården och hans cykel, middag i lagom tid, röjt undan så mycket jag kan göra och en ledig stund medan Totte pendlar mellan att sjunga på rummet och titta på bolli på TV. Plus att där finns pengar på konto igen och vetskapen om att jag inte behöver ladda mitt tågkort på 6 dagar. Nice!

Nu väntar en kopp kaffe och en beundran av mina nya fräknar, har fått färg på kinderna! Härligt!

~ av mimiamelie på mars 25, 2009.

Kommentera

 
