Är bara så jublandes glad!

Äntligen efter 3 (?) år har det kommit till sitt slut. Min bror har fått delat boende av barnen, och jag är så grymt stolt över honom! Han har kämpat, flyttat efter dem, tagit hänsyn och få ta mycket skit, men idag kom hans belöning, han får ha barnen varannan vecka! När jag hörde detta vid lunch igår kunde jag inte hålla tillbaka tårarna, herregud vilken stor grej detta är! Hade kunnat skriva hur mycket som helst, men med tanke på att allt är lite känsligt fortfarande å låter jag bli, men ni som vet hur han har kämpat vet också hur glada vi är!

Var på middag med Jonas arb kamrat igår och hans familj, mysigt värre! Höjdpunkten var ändå att jag fick test-köra hans vräkiga bil, en  BMW M3. Woho säger jag bara! Med ett inköpsvärde på 800 000:- märktes komforten avsevärt och Jonas blev grön av avund. Dock blev ägaren lite tveksam när han fick reda på hur länge jag haft körkort, men tyckte det gick suveränt. Och då gasade vi inte på något, förutom i en sträcka då jag kom upp i 80 km/h på 2 sekunder…. *ryser* Sen vågade jag inte mer med tanke på mitt körkort.

Idag väntar kolle tror jag, en tripp till systemet och sen ikväll blir det att ta på sig tyrolerdräkten till tjejmiddagen. Den sitter väl hyfsat, men är så sablans kort… Imorgon kommer verkligheten och plugget igen, först på onsdag ska vi ha övningstenta i stora salen och har plockat ut ex-tentor med inga lösningsförslag så här gäller det verkligen att gnugga geni-knölarna.

(PS Hämtade ut min telefon igår och blev glatt överraskad över den nya uppgraderingen av prog varan, som egentligen inte är tillgänglig än, och en mycket smidigare GPS. Plus i kanten för att mina bilder och låtar låg kvar!)

~ av mimiamelie på mars 21, 2009.

2 svar to “Är bara så jublandes glad!”

  1. Vilken glad nyhet! Hälsa så gott till din bror. Kram Janeth

  2. Hej !
    Oj.. vad man blir glad !Och hur glad är då bror din ?
    Ja du måste hälsa till honnom .. GRATTIS till dom !
    Kramar och ha det bäst //Ingmarie

Kommentera

 
