Träffade på en gammal kombo

Hade en mycket trevlig kväll igår, tack tjejer för god mat och många många goda skratt! Gick hem tidigare än jag trodde, hade fått blåsor på hälarna av skorna och kunde knappt gå… Smärtsamt värre. Men tur var väl det, träffade på en gammal kombo till mig, Pelle, som försökte ragga taxi. Har inte träffat honom på 2 år och pratade om honom senast i förra veckan. Det verkade vara bra med honom, dock han spenderat för mycket tid i Sundsvall och bröt på norrländska. Haha. 😉  Han hade hört ryktesvägen att jag och Jonas gift oss i somras, men hade även hört att vi väntade det andra barnet. Hmm, där har jag missat nåt. Fick förklarat hela historien, och han påpekade att folk gärna vill spä på historier.

Har pluggat ordentligt idag, fick sova till halv tio, som var sååå skönt! totalt blev det 4-5 timmar, effektivt hela tiden, och känner mig nöjd. Dock försvinner inte tenta-ångesten, men det lär den inte göra innan den 1 April heller.

Imorgon väntar ännu en 5-timmars föreläsning om straffrätt med den tråkigaste av föreläsarna, ett riktigt sömnpiller.

Hoppas ni andra får det trevligare imorgon!

~ av mimiamelie på mars 15, 2009.

Kommentera

 
