Någon gång ska man ha tur…

Ja, jag har tur annars också, men tur i spel. Har vunnit 2000:- på postkodslotteriet. 🙂 Blev mäkta snopen när jag tog ut pengar och det inte stämde alls när jag tittade på uttags lappen… Har prenumererat på lotteriet med 2 lotter i snart ett år. Inte farligt när man bara betalar och slipper göra mer.

Ikväll är det tjej fest, 2 månader sen jag gick ut senast så det ska bli grymt roligt! Fondue och sen pannacotta med vitchoklad till efterrätt. Har redan provsmakat och det var sååå gott!

Och har varit ute i kolle och rensat, härligt väder, men en trött Totte gjorde så att vi kom hem tidigare än planerat. Men nu har jag 2 timmar till han vaknar och då borde man göra nåt produktivt. Som att sitta framför datorn. 🙂

Trevlig helg på er!

~ av mimiamelie på mars 14, 2009.

Ett svar to “Någon gång ska man ha tur…”

  1. Men Mimi då !!!!Vinna 2000 pengar !!! GRATTIS !
    Jag har oxå vunnit , men inte pengar ,
    En spa dag för 6 personer .De kan du tro var något som man inte glömmer ,
    Tog hela fam med !Sänder adress så du kan glo !
    Ha det bra Mimi och säkert går tentan bra !
    Kram //Ingmarie

Kommentera

 
