Allt och ingenting

Totte sitter och kör bil med fåtöljen just nu, mycket har blivit bilar och bussar.Många gånger när han kommer med sin lilla varuvagn säger han ”Hejdå mamma, gå och köpa godis”. Gör du det säger jag och ler. Lilla älsklingen blir ara större och större, säger mer och mer och det känns ofattbart att han varit liten spädis en gång i tiden. Nån gång när jag tar det gamla amningsgreppet på honom så är det inte för att amma utan att blåsa honom på magen. Då känns han så ofattbart stor, vart tog det lilla vägen? Förresten har han börjat med att blåsa oss på magen oxå, så medveten han är om vad som händer.

Lämnade in min mobil till lagning igår, fick en liten skrutt till ersättningstelefon som inte ens kan ta bilder ordentligt. Oj, vad jag saknar min redan. 2 veckor ska det ta, jag tippar på 3-4 veckor, har ingen större tillit till kundservice på något företag alls.

Dagen är planerad till att ut på gården och busa med Hillewi och Ludwig och sen hjälpa Jonas med att lägga golv i hallen. En lugn lördag, men jag vill gärna trycka in lite plugg oxå, bara 3½ vecka kvar till tenta…

~ av mimiamelie på mars 7, 2009.

Kommentera

 
