Självklart en dubbelbokning

Hade gärna lagt in lite bilder från den senaste tiden (som livit enheldel) men min mobil har beslutat sig för att bli kaputt och strejkar på flera fronter samtidigt. Dels har vibratorn lagt av, dels hittar inte datorn den när jag ska lägga upp bilder, dels glappar den litet i skjutluckan, dels fryser bilden av någon märklig anledning när jag filmar. Räcker för mig för att jag inte ska skjuta upp en reparation längre.

Min fest som jag snackat om innan har varit lite fram och tillbaka med. Bokade in allt inkl lokal den 25:e april. Bra så. Fram tills att jag fick reda på att 23-26 april har vi hemtenta. Suck! Så det blir av först den 2:e maj, känns lite off för då kan man lika gärna ordna valborgsmässofest, men nja… Kanske, får se!

Går framåt med juridiken, därav min lätta frånvaro. Har endast 4 (!????) veckor till tenta, 1 april (vilket ironiskt datum för en tenta) är det dags. Har även fått feedback på min uppsats, lite luddigt men jag blev nöjd för hon hade bara ändrat på två ställen i texten. Känns helt okej! Men – Let by-gone be by-gone. Eller hur man nu säger.

~ av mimiamelie på mars 4, 2009.

Kommentera

 
