Nätet gone wild

Idag (och tydligen igår efm) har vi haft internet. Så det har alltså kommit tillbaka? Så mitt gnäll funkade? Och jag har haft skittråkigt igår kväll utan anledning?

Känner mig inte lika billig längre måste jag säga, vi har gjort upp en budget, och är sjukt ekonomiska.

Dagens stora grej är att Totte kissat i pottan, inte första gången men dock ändå. Vi är lite lata med det, en måste bli bättre likaså dagis, då han nog är mogen för att släppa blöjan nu. Lite iallfall. Den lille pojken håller på att bli stor. Vad hände?!

Och imorgon fyller gubben (när vi är gifta får jag kalla honom gubbe) år. Glöm inte gratta honom, ni som känner han. 😉

~ av mimiamelie på februari 20, 2009.

Kommentera

 
