Otroligt märklig dag

Vaknade 04.45, hade precis drömt något mycket märkligt och levde fortfarande mig in i den drömmen. Vaknar till när Totte kommer in vid sängen och rumsterar runder.

Sätter på tvn och försöker lägga mig igen, men ligger och vänder på mig, nästan febrigt. När jag väl gick upp märker jag mitt extremt dåliga humör, såklart märker totte det oxå och trycker på de rätta knapparna direkt. Bara att få på honom kläder var en stor kamp. Lämnar honom på dagis, iskallt!

Kommer hem, har lov men ska  plugga ändå och lägger mig på soffan 5 minuter för att se nyheterna. Märker inte att jag somnar till och vaknade vid 13! Panik! Jag som hade så mycket att göra idag?? Ågren har jag, men jag behövde det tydligen… Underbart väder dessutom, då mår man ännu mer dåligt!

Känner mig fortfarande yr, darrhänt och som jag går i en liten bubbla… Hoppas på att jag inte blir alltför sjuk, har inte riktigt tid med det just nu.

Jag har iallafall bokat lokalen till den 18 april, då jag ska ha min 25-årsfest. Börjar undra om jag ändå inte ska ta det på en lönehelg, just runt mitten på månaden brukar det vara som snålast…

~ av mimiamelie på februari 17, 2009.

Kommentera

 
