Inlämnad – check!

Lämnade in min reflektion igårkväll, nästan ett dygn före utsatt tid. Det skulle vara inne kl 16 idag, men jag kommer hem först vid halv fem så det är lika bra att lämna in innan. Dock påminde mig en klasskamrat om att man skulle skriva en inledningt och en avslutning. Tack! Hade missat det… Jag hade även glömt radavstånden som skulle ligga på 1,5 och vi skulle ha 2 sidor med bokrecension… Men jag hade skrivit med enkelt så det blev 3 sidor… Hoppas det inte gör nåt.

Sitter i skolan just nu, fick ett intressant samtal på vägen in till skolan. En gammal arbetsplats undrade vad jag sysslade med nuförtiden, men (no offence) de är en facklig mardröm… Att jobba jour dygnet runt i 1 hel vecka för bara 500:- svart, när det egentligen ska vara 1500:- vitt minst!? Och så mycket annat.

Nä, jag pluggar och trivs bra med det!

~ av mimiamelie på februari 13, 2009.

Kommentera

 
