Käck liten bok

Jag har skaffat mig en käck liten bok som är väldigt käck att läsa så jag inte kan slita mig ifrån den. Ifall ni undrar vart jag tagit vägen?

Jag sitter begravd i böcker. Eller rättare sagt i en bok. Sveriges Rikes Lag.

Det var någon klok som sa att den funkade bra som dörrstopp och bokpress oxå. Jag tvekar inte på detta. Den käcka väskan på bilden fick jag till, faktiskt över förväntningar! Den rymmer 3 böcker + lagbok och anteckningshäfte. Kan knappt bära den men det får plats!

~ av mimiamelie på februari 4, 2009.

Kommentera

 
