Hur lätt är det?

Jag är en utav dem som anser att räkningar ska betalas i tid. Men det ser inte ut som det denna månaden då våra konton har en pinsam summa pengar.Och med en betalning som ligger på gränsen och till en viktig mottagare dessutom blir det ännu mera pinsamt.

Dessutom har banken slarvat och tryckt ut ett nytt bankkort till mig (då jag har haft fel efternamn på det gamla). Fast de har tryckt med mitt gamla efternamn. 2 gånger! Har tittat och tittat i min ansökan om nytt kort men där står rätt efternamn. Så det blir att gå ner och skälla. Och av någon outgrundlig anledning tycker jag det ska bli pinsamt, även fast det är dom som har gjort fel. 2 gånger.

Om jag stör mig? Nädå!

~ av mimiamelie på december 29, 2008.

Kommentera

 
