Vad sa du?! Kom jag in?!

Jovisst, kunde inte hålla mig, blev antagen på Fastighetsmäklar programmet, 180 hp på malmö högskola. 😀

Gissa om jag slutat bita på naglarna nu och är glad! Jag kunde!

Läsa mer kan du göra här!

~ av mimiamelie på december 8, 2008.

5 svar to “Vad sa du?! Kom jag in?!”

  1. Ska du läsa detta nu då? Men så roligt lusen!! Såå glad för din skull! *massa pussar å kramar*

  2. Grattis, stumpan!! Kram

  3. […] Hade ingen större förhoppning om att komma in på högskolan som jag hade sökt efter att jag tittat i statisktiken, men se – jag kom in! […]

  4. […] ni se vad det står på bilden? Jag har gjort det innan. Även här. Men nu är det nog […]

Kommentera

 
