Hur jag vaknade idag

Godmorgon, eller snarare godmiddag från mig. Halv 5 imorse kom Totte in och ville inte mysa eller sova utan busa. Gjorde något jag helst inte hade velat göra, men hade inget val då jag låg i dvala, satte på tvn så han kunde ligga och slö-titta på det.

Masar mig upp tillslut vid 5 och hittar hela köksgolvet fullt med nytt bakplåts papper, rullar med plastpåsar som var ut rullade och folie som var dito. Och bak-pappret var såklart i ark, 3 förp x 24 st.

Kan man verkligen kalla det godmorgon?
Tack och lov är vi kräk-fria så nåt gott finns det. Men jag undrar lite ändå hur jag ska orka idag och ikväll..

200812051618

Sen såklart måste jag gratulera min kära make, han blev igår nominerad till ordförande i representatskapet på Bygg 4:an. 🙂 Gissa hur stolt jag är!

200812041614
(Murgrönan från brudbuketten tar sig och skjuter nya skott…)

~ av mimiamelie på december 5, 2008.

Kommentera

 
