Kors i taket

Men jag fick sova till 5 imorse, gick upp vid halv sex. Trend påväg att brytas? (bara för jag skriver det så blir de säkert inte så)

Dock hade gullungen lyckats få tag på vattenkokaren och hälla ut allt vatten som jag glömt tömma den på. Dvs mycket vatten. Han kom in superblöt vid halv sex, kall som få… Eftersom det går kräksjuka på dagis trodde jag det var kräk.

Ha en trevlig dag, jag ska försöka ignorera gårdagens högskole-siffror. Plus det mailet jag fick från Lokförarutbildningen som sa att jag inte kommit in. Skygglapparna på!

~ av mimiamelie på december 2, 2008.

Kommentera

 
