Uppdatering: Högskolan

Känner mig rätt fucked up om jag får uttrycka mig så grovt. Särskilt nu när jag tittat på antagningsstatistiken på de olika utbildningarna som jag sökt… Vad sägs om 41 sökande totalt på Produktutveckling på blekinge högskola, eller 531 st som sökt på fastighetsmäklar programmet i malmö eller fabulösa 1006 stycken på socionomutbildningen verksamhetsutveckling i malmö?

Maffiga siffror eller hur?

Man ska aldrig ropa hej, men jag känner för att gå och slicka mina sår just nu!

~ av mimiamelie på december 1, 2008.

Kommentera

 
